Löytökoiralauantai 2014 onnistui hyvin, kiitos osallistujille!

5.9.2014

Kiitos osallistumisestanne ja suurkiitos siivousavusta! Kirkon puolesta lähetän myös kiitokset asian tiimoilta. Laitan kuvia ja mietteitä asian tiimoilta pian myös nettiin ja noukin tapahtumasivulta kuvia joita olette postanneet. Tapahtumasta tulee myös video josta tiedotan teitä kun se julkaistaan. Suurkiitos siis jälleen kerran!

Hyvät Löytökoiralauantaihin osallistuneet järjestöjen ja muut edustajat!

Kuten jo tiedättekin,Alppilan kirkon tilojen käyttö päättyi tänä vuonna tapahtumalle ja nyt suunnitelmissa on siis etsiä uudet tilat. Koska organisointi tulee vaatimaan entistä enemmän aikaa ja resursseja toivon, että osallistuvat järjestöt tulevat kanssani muodostettavaan työryhmään miettimään jatkoa. Tämä on viisasta myös siksi, että yhdistykset toimisivat itse entistä aktiivisemmin tapahtuman sisällön tuottajina. Tavoitteena mielestäni on entistä suurempi näkyvyys, osallistujakohderyhmän laajentaminen ja toimintojen monipuolistaminen. Muun muassa näistä asioista tullaan työryhmässä keskustelemaan.

Tässä alla linkki palautelonmakkeeseen sekä työryhmäkutsu. Vastausaikaa on sunnuntaihin 21.9.klo 21 asti. Sen jälkeen laitan kutsun työryhmään ilmoittautuneille. Toivottavasti saamme kattavan edustuksen; mitä enemmän meitä on, sitä enemmän ideoita saamme jaettavaksi ja sen vähemmällä työmäärällä jokainen pääsee.

Palautelomake

Kiitos ja tervetuloa suunnittelemaan hienoa ja ainutlaatuista tapahtumaa yhdessä!